Klacht: Associaal gedrag.

op 08 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik vraag de buschauffeur netjes en vriendelijk of deze bus naar laag dalem gaat, meneer zegt ; wat staat er buiten, ik antwoord daarop ; sorry buitendienst. Waar hij associaal op antwoord ; dan wacht je maar tot er iets op komt te staan. Ik heb dit daadwerkelijk nog nooit meegemaakt om op z’n associaal gedrag aangesproken te hebben.

Ik ben vrij snel tevreden zolang de chauffeurs vriendelijk en beleefd blijven.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste, Dat klinkt als een niet zo'n prettige ervaring in één van onze buslijnen. Ik wil je klacht graag intern doorsturen naar de teammanager in de regio maar dan ontvang ik nog graag de volgende informatie van jou: - Om welke buslijn gaat het? - Bij welke bushalte wilde je op de bus stappen? - Hoe laat wilde je opstappen? Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht nhdchrf

1 jaar geleden - Het gaat over buslijn 4 richting laag dalem Om tijdstip 21.38 vanuit Station Gorinchem.

Arriva

Heeft op 10 september 2016 om 14:22 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor je toelichting. Aan de hand van deze informatie weet ik voldoende om je klacht door te kunnen zetten naar de teammanager in de regio. Hij zal dit voorval nader onderzoeken en tevens de chauffeur zijn kant van het verhaal beluisteren. Dit in het kader van hoor en wederhoor.

We bieden je onze excuses aan voor het ongemak wat je ervaren hebt.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door nhdchrf