Klacht: lechte communicatie en slecht ingelichte medewerkers, waardoor je als klant voor onaangename verassingen komt te staan.

op 14 maart 2019 over ASR in de categorie Verzekering

Beloften doen aan de telefoon die niet uit komen. Vervolgens daarover niet communiceren en vandaag een medewerker gesproken die vervolgens alleen maar met excuses komt en onwaarheden. Vorige week gebeld met de klantenservice over wanneer uitbetaald zou worden. Mij werd beloofd dat dit 15-3-2018 zou gebeuren en ik er vandaag bericht over ging krijgen. Vandaag gebeld over de status. Bleek dat ASR de afgesproken datum niet na komt. Medewerker vandaag gesproken die niks kon doen behalve excuses geven en met onwaarheden komen over dat gesprekken met daarin afspraken niet teruggeluisterd kunnen worden. (Iedere goed ingerichte klantenservice hoort dit te kunnen).

Zorg ervoor dat de betaling zo spoedig mogelijk gebeurd en zorg ervoor dat dit soort miscommunicatie niet meer gebeurd. Komt amateuristisch over zo.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ASR over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ASR in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ASR een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ASR

Heeft op 11 april 2019 om 15:05 geantwoord

In de tussentijd heeft u telefonisch en per e-mail contact gehad met a.s.r. Voor u is het vervelend dat u de afkoopwaarde niet binnen de afgesproken termijn ontving en dat wij onze afspraken met u niet zijn nagekomen, waarvoor nogmaals onze excuses. De betaling hebben wij alsnog met spoed uitgevoerd en aan u een attentie gestuurd voor het ongemak.
Uw klacht is nu afgesloten waarover u via een e-mail bent geïnformeerd.
Met vriendelijke groet, a.s.r.

Alle klachten die gemeld zijn door ManMetKlacht92