Klacht: afstand partnerpensioen

marijkeblum op 18 november 2016 over ASR in de categorie Verzekering

Ik heb in juni 2014 een aanvraag gedaan om mijn ex-partner van mijn pensioen af te halen. Na veel e-mailverkeer en telefoontjes is het nu nog steeds niet geregeld. Ze hebben een nieuw systeem en nog meer van die excuses gekregen,
17-10 j.l. weer gebeld en mij is de toezegging gedaan dat het per 1 november geregeld zou zijn met een uitloop van maximaal 2 weken.
vandaag 18-11 weer gebeld en helaas nog steeds niet geregeld.
na 2,5 (!) jaar wil ik dit een keer kunnen afsluiten.

op het moment dat ik de bevestiging krijg dat mijn ex-partner van mijn pensioen af is.

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ASR over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ASR in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ASR een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ASR

Heeft op 24 november 2016 om 14:09 geantwoord

Wij hebben deze week telefonisch en per e-mail contact gehad met mevrouw en met haar gesproken over de klacht. Wij hebben haar verzoek verwerkt. De ex-partner van mevrouw staat nu niet meer als meeverzekerde op haar pensioenverzekering. In overleg met mevrouw sluiten wij de klacht. Heeft mevrouw nog vragen, dan kan zij altijd contact met ons opnemen. Vriendelijke groeten, a.s.r.

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - ik ben blij met de oplossing, nu was het binnen 3 dagen geregeld.

Alle klachten die gemeld zijn door