Klacht: retourzending

Hanie5 op 11 januari 2024 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vaak contact proberen op te nemen. ik heb bewijs van mijn retourzending, maar asos weigert te helpen en accepteert mijn bewijs niet. pakket is opgehaald door Dhl en zij verwachten dat asos hun afspraak nakomt en contact opneemt. asos heeft vaker aangegeven dit niet te willen doen.

Gewenste Oplossing:

asos moet mijn bewijs accepteren en contact opnemen met Dhl, zodat er een onderzoek gestart kan worden. ook moet asos mijn betaling stop zetten, omdat ik niet ga betalen voor een pakket waarvan ik bewijs heb dat ik dit heb ingeleverd bij Dhl.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hanie5