Klacht: Niet gedragen

Rilana8888 op 17 januari 2024 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een setje gekocht, rok en blouse. Te klein dus terug gestuurd. Ik krijg bericht dat de blouse gedragen zou zijn en daarom betalen ze alleen de kosten van de rok terug. Ik heb de blouse echt niet gedragen. Het is ook meteen terug gestuurd. De klantenservice is alleen bereikbaar via chat en blijft erbij deze kosten niet terug te betalen. Dit voelt alsof je bestolen wordt. Ik ga hier nooit meer iets bestellen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen dat het bedrag van de blouse alsnog terugbetaald wordt

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rilana8888