Mijn Klacht:
Ik had een event in het buitenland dus ik besloot een pak te bestellen op asos meerdere. Gelukkig paste er een uiteindelijk en ik heb de andere netjes retour gestuurd binnen de 45 dagen die ze aangaven. Al binnen zoon 28 dagen. Toen kreeg ik inplaats van mijn geld terug opeens allemaal tegoedbonnen. Ik heb nu al meerdere keren contact proberen te krijgen met de klantenservice en ze reageren niet of je krijgt een standaard reactie terwijl het nergens goed aangegeven stond dat dit zo was. Ik heb ookal uitgelegd dat ik gewoon rekening heb die ik moest betalen van dat geld en dat snappen ze gewoon niet. Ik heb nu waardebonnen voor een winkel waar ik eigenlijk nooit meer iets wil kopen en waarschijnlijk ook nooit iets ga kopen. Ik wil gewoon me geld terug. En ik ben helemaal klaar met die klantenservice die je gewoon totaal niet kan bereiken.
Gewenste Oplossing:
Asos geeft mij me geld terug
