Klacht: Asociale metro bestuurder

op 06 juni 2016 over RET in de categorie Vervoersbedrijven

Vandaag rende wij naar de metro. Mijn vriendin was net te laat maar had haar arm al tussen de deur. De bestuurder deedt de deur niet open terwijl zij vast zat en niet weg kon. Vervolgens riep de bestuurder hetvolgende om: “dit is niet de laatste metro die komt hoor” in plaats van dat hij de deur open deedt zodat mijn vriendin haar arm los kan maken. Ik vind dit erg lullig.
Uiteindelijk heeft mijn vriendin haar arm los kunnen krijgen met behulp van anderen. Daarbij is de kostbare armband van mijn vriendin losgeraakt van haar arm en in de metro gevallen. Als de bestuurder maar op een knopje had gedrukt had dit allemaal niet hoeven gebeuren.

Het gaat om de metro van 13:52 bij de halte melanchtonweg richting laan van noi.

Ik en mijn vriendin zouden tevreden zijn als de bestuurders wat vriendelijker zouden zijn. Ik snap dat ze zich aan regels moeten houden maar dit is wel heel overdreven en bovendien gevaarlijk.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RET

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RET nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eva902