Klacht: Asociaal mevrouw in de metro

op 24 december 2017 over RET in de categorie Vervoersbedrijven

Mevrouw stapte in op de zelde halte als mij. Ik had een kinderwagen en zij een fiets. Ik wou de kinderwagen zetten op de vak waar rolstoelen en kinderwagens horen te staan in de metro. Mevrouw was zo asociaal en zetten haar fiets op de vak terwijl ze zag dat ik daar mij wagentje wou zetten. Ik had geen keus en heb bij de deur gestaan met mijn kinderwagen, waardoor ik een beetje de weg blokeerde voor andere. Die mevrouw verdient gewoon een boete, want ze mag niet eens met een niet klapbare fiets de metro in. Ze had gewoon lekker moeten fietsen naar haar bestemming. Door haar stond ik dus onveilig bij de deur van de metro met een pasgebore baby in de kinderwagen.

Er moet meer gecontroleerd worden in de metro na mensen die met de fiets de metro in stappen, wat niet eens mag. Het was 12:45 en de metro ging van zuidplein richting den haag op 19-12-2017

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RET

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RET nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouwtjee00