Klacht: Asociaal gedrag RETbestuurder

op 15 juli 2017 over RET in de categorie Vervoersbedrijven

Zaterdag morgen 15 juli 2017 om 07:30 ren om mijn metro te halen (ivm vergeten ov kaart) ik zie de deur van de metro langzaam sluiten en ik druk snel op de knop, de deur gaat open en ik wil doorlopen vervolgens gaat de deur dicht, en zit mijn arm tussen de deur. Ik raak in paniek want er zit geen beweging in. Een passagier op het perron komt me helpen mijn arm te bevrijden. Na een strijd komt eindelijk mijn arm vrij. De metro bestuurder weet niet hoe snel hij weg moet komen en ik sta daar met pijn in mijn arm. Ik vind dit zacht gezegd te assocaal voor woorden! Ik ben al jaren lang trouwe klant van het ov Rotterdam en dit heb ik nog nooit meegemaakt. De deur wordt vaak vriendelijk voor je open gemaakt!!!

Dat de bestuurder hier op aangesproken word en dat hij niet zo met mensen om gaat. Of desnoods een aantekening en bij meerdere gevolgen worden ondernomen!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RET

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RET nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lindy0123