Klacht: Oplichters

op 23 december 2016 over AskBongo in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag heeft mijn minderjarige dochter de smsdienst van Ask Bongo 7070 gesmst. Later zag ze dat hier erg hoge kosten aan verbonden waren dooreen sms die zij kreeg van bongo(Dit nadat ze al voor 51 euro gesmst had !!)
Op de site van Bongo staat dat de rekeninghouder toestemming moet verlenen voordat overgegaan kan tot de dienst. Aangezien ik dat ben en ik absoluut geen toestemming heb gegeven verwacht ik dat het bedrag terug gestort gaat worden.
Samen met haar vriendinnen (allen minderjarig en allen een hoge rekening)is zij naar mijn mening misleid.
En ik vind het erg treurig dat er geld verdiend moet worden over de rug van deze kinderen die hierdoor veelal in de problemen komen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik de gemaakte sms kosten vergoed krijg.
En ik vind dat er duidelijker aangegeven moet worden wat de kosten zijn en dat er door minderjarige niet zo makkelijk gebruik van gemaakt kan worden. Om herhaling voor andere jongeren te voorkomen

Alle klachten die gemeld zijn door DaniellevW