Klacht: Artikel verkocht, geannuleerd en bril is niet retour.

Jet dV op 16 september 2021 over Vinted in de categorie Algemeen, Online Veiling

Ik heb een Tom Ford zonnebril verkocht met daarbij alle originele papieren aanwezig. De koper geeft aan dat de bril niet origineel/echt zou zijn. De koop wordt geannuleerd nadat Vinted hier onderzoek naar zou hebben gedaan. Ook hoeft de koper de bril niet aan mij te retourneren. Ik ben zowel geld als bril kwijt. Ik heb bij Vinted meerdere malen benadrukt dat deze bril wel degelijk origineel is. Vinted vraagt mij om een aankoopsbon te overhandigen. Gelukkig kon ik deze nog terugvinden, en heb ik de bon naar Vinted gestuurd. Vinted geeft echter aan dat de zaak is verlopen. De koop is geannuleerd en de bril hoeft niet te worden geretourneerd. Ik had bij de koop al de aankoopsbon moeten overhandigen, aldus Vinted. Na veelvuldig met hen proberen contact op te nemen, zakt de moed steeds verder in mijn schoenen. Ik verkoop een waardevolle merk zonnebril twv bijna 300 euro en kennelijk kan iedere willekeurige koper aangeven dat de bril nep is, en vervolgens de bril (gratis) houden. Een hele vreemde gang van zaken. Ook is telefonisch contact met Vinted niet mogelijk. Of zelfs een klachtenprocedure opstarten kan niet plaatsvinden. Schandalig vind ik het. Ik sta met mijn rug tegen de muur.

Ik wil de bril terug in mijn bezit.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vinted

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vinted nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jet dV