Klacht: Artikel niet meer leverbaar; geen terugbetaling

op 10 september 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind juni 3 artikelen besteld, o.a. TomTom Actvity tracker.
Levering van een parasol duurde liefst 3 weken.
Half juli bericht dat bovengenoemd artikel niet meer leverbaar was, tevens verzoek om een alternatief te bestellen. Bestelling geplaatst (iets goedkoper) met het verzoek het teveel betaalde terug te storten.
Artikel ontvangen, verder geen reactie.
Gemaild, ontvangstbevestiging ontvangen, verder geen reactie.
Na 3 weken nog eens gemaild, helemaal geen reactie tot nu toe.
E.e.a. strookt niet erg met de in de advertenties geroemde klanttevredenheid.

Gewenste Oplossing:

Als e.e.a. netjes afgehandeld wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 11 september 2018 om 18:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Rob Eijgenbrood,

Ik heb uw bestelling met bestelnummer 202797731 nader bekeken en aan de hand van de artikelnummers ben ik tot de volgende conclusies gekomen.
U had in de eerste instantie het volgende artikel besteld:
TomTom Touch Activity tracker-Touch Activity tracker Cardio Large Horlogeband-Zonder extra bandje €29.99

Deze was helaas niet meer leverbaar. Hiervoor in de plaats heeft u het volgende artikel toegezonden gekregen:
Bluetooth Smartwatch Activity Tracker- Zwart €39.99

Zoals u kunt zien is er inderdaad een prijsverschil van €10,- geweest, echter had deze bijbetaald moeten worden.

Onze excuses dat u geen reactie heeft gehad op uw e-mails.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Roos
Team Webcare

Heeft op 12 september 2018 om 09:42 geantwoord

Geleverde artikel is een VFit Activity Tracker van € 19,95. Ik moest dus niet bijbetalen maar € 10,04 terugontvangen! E.e.a. is duidelijk in mijn mailbericht d.d. 24-07-2018 aan Koopjedeal aangegeven

Alle klachten die gemeld zijn door Rob Eijgenbrood