Klacht: Artikel niet geleverd na een maand/ wel betaald/geen reactie na vele mails en bellen

op 12 juni 2016 over Glamfactory in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

13 mei een order geplaatst van 1 blouse, bij het afrekenen viel mij al op dat er van alles nog bij komt aan bedragen maar oke toch betaald maar nu 9-6-2016 na vele mails en ingesproken via duur doorverbind nummer (want zelf niet kunnen vinden)…nog geen enkele reactie. Ik voel mij opgelicht !!!
Meer dan de helft van de getoonde kleding was niet op voorraad maar uiteindelijk na lang zoeken toch wat gevonden en betaald maar niks meer en dat vind ik weer zoooooo grrrr onprofessioneel en lijkt weer zo’n bla bla 1dags online …oplichters gedoe. Stuur gewoon netjes wat terug anders maar nee niks.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn artikel binnen 2dgn ontvang en anders iedere cent !! terug storten want dan zie ik af van deze aankoop, indien u hiermee tenminste aan het werk kunt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Glamfactory over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door niki lagerberg