Klacht: Artikel betaald maar er wordt niks geleverd!

op 09 juli 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 weken geleden schoenen besteld en betaald, maar de enige melding die ik krijg is dat ze niet meer op voorraad zijn terwijl ik wel heb betaald..!

Gewenste Oplossing:

Of geld terug binnen een week, of snel alsnog de schoenen geleverd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

1 maand geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht RenskeTK

1 maand geleden - Het bestelnummer is: #23464509. Ik heb op 9 juni 46,61 euro overgemaakt en sindsdien alleen melding gehad dat het artikel is uitverkocht. Ik wil graag heel snel mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 09 juli 2017 om 12:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Kragt,
wij hebben uw geld op 25 juni teruggeboekt op de kaart die u gebruikt heeft voorde betaling via Worldpay. Controleert u svp uw afschriften.

Mvrgr

Maartje Jansen
LITB/MITB Klantenservice

Geachte mevrouw Kragt,
wij hebben uw geld op 25 juni teruggeboekt op de kaart die u gebruikt heeft voorde betaling via Worldpay. Controleert u svp uw afschriften.

Mvrgr

Maartje Jansen
LITB/MITB Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door RenskeTK