Klacht: Artikel betaald maar er wordt niks geleverd!

op 09 juli 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

3 weken geleden schoenen besteld en betaald, maar de enige melding die ik krijg is dat ze niet meer op voorraad zijn terwijl ik wel heb betaald..!

Of geld terug binnen een week, of snel alsnog de schoenen geleverd

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

1 maand geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht RenskeTK

1 maand geleden - Het bestelnummer is: #23464509. Ik heb op 9 juni 46,61 euro overgemaakt en sindsdien alleen melding gehad dat het artikel is uitverkocht. Ik wil graag heel snel mijn geld terug.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 09 juli 2017 om 12:27 geantwoord

Geachte mevrouw Kragt,
wij hebben uw geld op 25 juni teruggeboekt op de kaart die u gebruikt heeft voorde betaling via Worldpay. Controleert u svp uw afschriften.

Mvrgr

Maartje Jansen
LITB/MITB Klantenservice

Geachte mevrouw Kragt,

Mvrgr

Maartje Jansen
LITB/MITB Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door RenskeTK