Klacht: WC !! Bijna altijd kappot of dicht

King1990 op 03 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Praktische altijd zijn de wc’s of defect of op slot in Arriva treinen . Daar moet wat aangedaan worden !! Daar erger en irriteer ik mij erg aan jullie kunnen een voorbeeld nemen aan de NS ! Die toiletten zijn tenminste bijna altijd heel en open !! Mvg

Gewenste Oplossing:

Als de toiletten open zijn en heel !! Neem een voorbeeld aan DE NS vervang desnoods alle toiletten en zet ze open . Wand NS heeft eigenlijk altijd de toiletten open en zijn heel .

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

6 jaren geleden - Beste King1990, Ik vind het erg jammer om te lezen dat je geen gebruik kunt maken van het toilet in de trein. Zou je kunnen aangeven op welke traject of in welke trein je dit ervaart? Met vriendelijke groet, ^SM Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht King1990

6 jaren geleden - Vandaag was het de sneltrein die vertrekt om 17:43 uit Leeuwarden naar Groningen stond er weer een stikker van defect op dit gebeurt heel vaak over het algemeen in de treinen van Arriva of er staat zoon sticker op of de deur zit gewoon op slot en dat wekt irritaties op en dat is gewoon niet fijn vandaar mijn vorige reactie .

Arriva

Heeft op 03 september 2017 om 19:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor de informatie. Ik kan me goed voorstellen dat het frustrerend is als je dit vaak ervaart. Ik heb je reactie doorgestuurd naar de regio met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Excuses voor het ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,

^SM
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door King1990