Klacht: Te laat

op 07 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik reis van Posterholt naar Roermond, lijn 63 iedere morgen komt de bus te laat. Ze hoort er te zijn om 08.36, maar op zijn vroegst is de bus er om 08.42. Maar meestal is de bus er om 08.46/48. Hierdoor haal ik mijn trein niet en kom ik te laat in de les.

Omdat mijn beschreven klacht iedere dag voorkomt hoop ik dat Arriva er voor zorgt dat de bus er op tijd is, of zorg dragen voor een grotere capaciteit.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 07 december 2017 om 10:16 geantwoord

Beste Julian Goessen,

Wat jammer om te lezen dat je vaak vertraging ervaart. Helaas kunnen wij dit niet altijd voorkomen. Bijvoorbeeld verkeersdrukte is van grote invloed op de aankomst- en vertrektijden van de bus. Ik stuur je signaal door naar de regio zodat we hiernaar kunnen kijken.

Nina
Webcareteam Arriva