Klacht: Te laat

op 07 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik reis van Posterholt naar Roermond, lijn 63 iedere morgen komt de bus te laat. Ze hoort er te zijn om 08.36, maar op zijn vroegst is de bus er om 08.42. Maar meestal is de bus er om 08.46/48. Hierdoor haal ik mijn trein niet en kom ik te laat in de les.

Gewenste Oplossing:

Omdat mijn beschreven klacht iedere dag voorkomt hoop ik dat Arriva er voor zorgt dat de bus er op tijd is, of zorg dragen voor een grotere capaciteit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 07 december 2017 om 10:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Julian Goessen,

Wat jammer om te lezen dat je vaak vertraging ervaart. Helaas kunnen wij dit niet altijd voorkomen. Bijvoorbeeld verkeersdrukte is van grote invloed op de aankomst- en vertrektijden van de bus. Ik stuur je signaal door naar de regio zodat we hiernaar kunnen kijken.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,
Nina
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Julian Goessen