Klacht: Bus slaat mijn halte over en rijd verkeerde route

op 13 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo,

Ik heb al voor de 2de dag op rij dat mijn bus de 300 van den bosch naar tilburg om 16:21 niet langs het jeroen bosch ziekenhuis rijd. Daardoor moet ik steeds een half uur wachten tot de volgende komt. Ik ben hier alles behalve blij mee.

Als de 300 langs het jeroen bosch ziekenhuis rijd

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Marenolaan, Een bus die een halte voorbij rijdt is niet prettig en wachten op de volgende al helemaal niet. Ik heb de dienstregeling nagekeken voor je, maar lijn 300 komt niet langs halte J. Bosch Ziekenhuis. Over welke halte of welk lijnnummer gaat het precies? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Marenolaan

2 maanden geleden - Hallo, Doordat de vlijmenseweg in den bosch is afgesloten tot medio oktober is de tijdelijke halte het jeroen bosch ziekenhuis. Het gaat over de 300 van den bosch naar tilburg.

Arriva

Heeft op 13 september 2017 om 16:58 geantwoord

Beste Marenolaan,

Dank je wel! Dat had ik natuurlijk moeten weten!

Ik stuur je klacht door naar de regio, zodat het kan worden nagekeken.

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Marenolaan