Klacht: Bus laat reizigers op halte staan

op 13 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Woensdag 13 september 07:44 uur bushalte Kaalheiderplein. Lijn 20 laat 6 reizigers staan op halte en rijdt gewoon door.

Ik ben tevreden als ik vertrouwen kan op de bus en op tijd op mijn afspraak kom.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 week geleden - Beste Henk Offermans, Wat balen dat de bus de halte voorbijreed. Ik kijk het graag voor je na. Wat was je eindhalte? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Henk Offermans

1 week geleden - Bernardinus college Heerlen

Arriva

Heeft op 13 september 2017 om 22:47 geantwoord

Beste Henk Offermans,

Dank je wel voor je aanvulling. Ik zie in het systeem een melding dat de bus te vol was om nog meer mensen mee te nemen.

Dit soort registraties houden we goed in de gaten en we proberen zo goed mogelijk onze bussen in te zetten om dit soort vervelende situaties te voorkomen.

^WB
Arriva Webcareteam

Heeft op 13 september 2017 om 23:18 geantwoord

Beste Arriva,

Dank voor de snelle reactie(s), maar uw antwoord is slechts een bevestiging van mijn klacht en ik zie nog niet een concrete oplossing voor mijn klacht en weet ik als busreiziger niet wat mij morgen te wachten staat. Stopt de bus of rijdt de bus door?

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Offermans