Klacht: Bus komt niet opdagen

Geen idee 01 op 01 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanochtend om 7.24 is lijn 36 van Arriva niet gekomen. Hierdoor zou zoon aansluiting missen en te laat op school komen. Uiteindelijk hebben we hem met de auto moeten brengen.
Hij stond aan de bushalte Valderensweg, Doenrade

Gewenste Oplossing:

Betere communicatie wanneer er door wekzaamheden of dergelijke een bus niet komt opdagen (dmv website of app of zoiets dergelijks)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 01 september 2017 om 10:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Geen idee 01,

Niet leuk dat de bus niet is komen opdagen. Volgens mijn gegevens was de bus wat vertraagd (de reden hiervan is mij helaas niet bekend). Gelukkig konden jullie hem nog brengen. We proberen reizigers altijd z.s.m te voorzien van reisinformatie. Dit lukt helaas niet altijd. Excuses voor het ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,

^JK
Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - De term "wat vertraagd" klopt niet. De bus was niet vertraagd, Hij is er gewoon "tussenuit gevallen". Volgende bus was wél op tijd. We wonen op 2 minuten van bewuste bushalte dus kunnen ze zien langs rijden. Is dus wel een zeer onbevredigende reactie van Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door