Klacht: Arriva

op 15 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren is mijn buschauffeur zomaar opgestaan in de bus. Vanwege de nieuwe regeling red ik het nog maar net om op tijd op school te komen. Hierdoor ben ik te laat op school gekomen, ik ben namelijk na een kwartier gewacht te hebben toch maar in een andere bus gestapt. Dit was rond 09:10 uur op station Maastricht in bus 4. De bus zou om 09:17 uur op de Scharnerweg aankomen.
Ook sluiten mijn bussen niet meer aan op elkaar.

Gewenste Oplossing:

Als de oude dienstregeling terugkom

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

5 maanden geleden - Beste Kirsten., Wat jammer dat je niet blij bent met de nieuwe dienstregeling. Wat bedoel je met "Gisteren is mijn buschauffeur zomaar opgestaan in de bus."? Met vriendelijke groet, ^Wouter Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Kirsten.

5 maanden geleden - Op het station stapte hij uit en is er geen buschauffeur teruggekomen. Normaal wordt er wel eens gewisseld op het station in Maastricht, maar er is geen buschauffeur meer teruggekomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 december 2017 om 09:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kirsten.,

Dank je wel voor de aanvulling. Ik ga er een melding van maken. Sorry dat dit gebeurd is.

Wat betreft de nieuwe dienstregeling kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is, is voor de andere juist een verslechtering. Uiteraard evalueren we de nieuwe dienstregeling. Als de vervoersvraag veranderd, kunnen wij aanpassingen maken. Ik stuur je reactie naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu geldt de nieuwe gepubliceerde dienstregeling.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Kirsten.