Klacht: Oplichting telefoon reparatie

op 08 maart 2018 over Aria Telecom in de categorie Mobiele Telefonie

Een maand geleden ging mijn van mijn stuk het ging hier om een samsung galaxy s8 + ‘geen goedkope telefoon dus’
Ben met de telefoon al 4 keer terug geweest, heb scherm laten vervangen omdat t kapot was, twee weken na de reparatie kreeg ik in een keer problemen met mijn batterij, heb hem hierover gecontacteerd, hij zou hem repareren. nou zo gezegd zo gedaan, telefoon opgehaald zat er een andere achterkant op omdat hij de oude achterkant heeft laten vallen ‘zegt hij’. Hij heeft tevens niet met mij besproken dat er een nieuwe achterkant op moest en dat dit een andere kleur zou worden en als het nog niet erger kon ging hij na een week weer kapot! dit keer de nieuwe batterij, Ben WEER OPNIEUW bij hem langs geweest en geconfronteerd met het probleem hij zou hem repareren, ‘zij hij’ nu moet ik OPNIEUW nog een keer terug voor een nieuw achterkantje en een simkaart poort houdertje die hij ook heeft gemold, zit nu op 340 euro aan kosten.

Reactie van de melder van de klacht Stephan Van den boogaard

1 jaar geleden - Ik ben pas echt tevreden wanneer ik mijn geld terug krijg want dit kan zo niet ben aanwezig geweest bij de reparatie in de winkel, door gewoon te luisteren leek t me niet erg zorgvuldig gedaan ook zat hij te schelden met ziektes tijdens het repareren. Niet erg professioneel.

Alle klachten die gemeld zijn door Stephan Van den boogaard