Klacht: Aqua mundo

op 26 juni 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Op zondag 26 juni ben ik met een gezelschap van 9 man komen zwemmen in de aquamundo van center parcs de Eemhof. Zelf zijn wij woonachtig in Utrecht en hebben speciaal voor dit zwembad gekozen om van een gezellig dagje uit te genieten. Toen wij een hapje wilde gaan eten kwamen wij tot de conclusie dat alle stoelen bezet werden gehouden door handdoeken en de badgasten zelf aan het zwemmen waren. Hierdoor kon vrijwel geen enkele restaurant gast gebruik maken van de daarvoor bedoelde tafels en stoelen.

Omdat wij met 9 man een behoorlijke bestelling van ca 80 euro gedaan hadden in het restaurant wilde we gaan zitten om rustig ons eten op te eten.

Er waren geen tafeltjes beschikbaar dus hebben wij een tafel van het restaurant welke bezet werd gehouden door badhanddoeken vrij gemaakt van handdoeken en deze netjes op een overgebleven stoel neergelegd zodat “andere” mensen ook gebruik konden maken van deze stoelen.

Op het moment dat de eigenaren van de handdoeken terug kwamen gingen deze compleet door het lint. Volgens deze mensen hadden wij geen fatsoensnormen en vonden ons gedrag niet normaal. Vervolgens kregen wij nog wat verwensingen naar ons hoofd.

De manager had gezien dat wij een probleem hadden met andere gasten van het zwembad en kwam verhaal halen.

De meneer vroeg ons snel ons eten op te eten en weg te gaan. Wij hebben dit gedaan onder luid gejubel van de “andere partij” welke ondertussen tussen ons in waren komen te staan.

Ik begrijp dat iedereen graag een plekje in het zwembad wil om te zitten maar als er een hele dag een stoel bezet wordt door een badhanddoek en zeker in een restaurant lijkt mij dit niet juist!

Graag zou ik zien dat centerparcs hier iets op verzint zodat andere gasten ook gebruik kunnen maken van de stoelen en tafels.

Wij willen ook graag een tegemoetkoming van centerparcs omdat door het agressieve gedrag van de groep welke tegen ons was nog al wat indruk heeft gemaakt. Vooral op de jongste onder ons.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 11 juli 2016 om 12:02 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Lucvanniehoff