Klacht: apps werken niet of blijven vast hangen of spontane opstarten

op 14 juli 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

ik heb als een een klacht ingevuld om de zelfde reden als de vorige keer nadat de update 4.0.3 erop zit apps werken niet of blijven vast hangen of spontane opstarten. de vorige keer moest ik een harde reset doen, heb ik nu al drie keer gedaan. de laatste keer kon ik niet meer smssen en ook geen video opname maken.

ik zou zeer tevreden zijn als dit voor altijd is opgelost. misschien de bugs er uithalen of een update naar 4.1

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Geachte Nyssa, Graag horen wij over welk toestel u beschikt. Krijgt u een bepaalde melding als de Apps worden afgesloten of niet opstarten? Kunt u ons wat duidelijker maken wat het probleem met SMS en de camera is? Met vriendelijke groet, Sander Samsung webcare www.samsungworld.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht nyssa

5 jaren geleden - het is een galaxy s2. de vorig keer heb ik geschreven: "ik heb 2 weken terug de ice cream sandwich 4.0.3 update op mijn (in december 2011 gekochte simlockvrije) galaxy s2 gedownload. ik heb alleen maar problemen: toestel valt vanzelf uit, blijft na installeren apps vast hangen en met geen mogelijkheid meer op te starten alleen via accu eruit halen, ook al je de nieuw geinstalleerde apps gebruikt blijft het toestel vasthangen (ook bij de apps die er al opstonden en de accu gaat heel snel leeg. ook de wifi gaat vaak niet aan, moet hem dan opnieuwstarten." iedere keer zijn er andere problemen, waarna ik een harde return moet doen.

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Beste Nyssa, Dan adviseren wij u om de telefoon ter reparatie aan te bieden via uw verkoper zodat een van onze reparatiecentra het toestel kan onderzoeken. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 14 augustus 2012 om 10:44 geantwoord

Wij hebben geen reactie meer ontvangen van de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door nyssa