Klacht: Slecht presterende batterij

ArtDamen op 25 november 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Ik heb nu twee jaar de iPhone 6 die in princiepe prima werkt. Ik heb echter heel veel last van een slecht presterende batterij. Wanneer ik deze normaal gebruik loopt het batterijpercentage (veelste) snel terug. Wanneer ik deze dan ook maar 1 sec. aan de oplader stop (bijv. bij een batterijpercentage van 15%) schiet deze weer naar hoger percentage (van bijv. 40%). Wanneer ik de telefoon niet aan de oplader stop valt de telefoon vervolgens erg snel uit, maar zonder oplader krijg ik deze niet meer aan. Als ik de telefoon vervolgens weer 1 sec. aan de oplader stop springt deze weer direct aan. Ik heb hier dagelijks last van en ik vind de batterij dan ook niet meer betrouwbaar! En dit voor een telefoon van 700 euro die slechts 2 jaar oud is!

Als Apple een programma zou starten voor net zoals ze voor de iPhone 6s hebben gedaan. https://www.apple.com/nl/support/iphone6s-unexpectedshutdown/
En dus de batterij voor een laag bedrag/kosteloos vervangen.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door