Klacht: Nieuwe actie studenten korting Apple Music

[email protected] op 06 december 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Ik heb een Iphone een IPad een MacBook pro of terwijl een ik ben een trouwe klant. Nu las ik vanmiddag een artikel over Apple music die kortingen voor studenten lanceert. Ik studeer aan de Hermand Brood Academie, een muziek opleiding waar je voor geselecteerd moet worden en hoger aangeschreven dan vergelijkbare opleidingen op het HBO. Nu wil ik graag overstappen van mijn Deezer account naar Apple Music om er vervolgens achter te komen dat mijn opleiding niet ondersteund wordt.

Erg jammer dat ik/wij niet worden gehoord terwijl juist door onze opleiding zo veel toevoegt aan de muziek industrie.

Ik zou tevreden zijn als in ieder geval wij als opleiding herkend kunnen worden. En ook wij toekomstige muziek professionals/ trouwe Apple gebruikers/Artiesten ook gebruik kunnen maken van jullie service.

Ik ben echt zwaar teleurgesteld en afgeknapt, neigend naar discriminatie.

Absurd.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]