Klacht: iphone 6 gebogen en moederbord kapot

zoezegers op 16 januari 2018 over Apple in de categorie Electronica - Computers

3 jaar geleden heb ik bij Belcompany een Iphone 6 (16gb, Silver) gekocht. Na 1,5 jaar is deze telefoon al gaan buigen, toen der tijd was er al veel op internet te vinden dat dit vaker voorkwam, en ben er toen niet meer op ingegaan. Toen de telefoon 2,5 jaar oud was gaf de Iphone 6 geen service/zoeken aan. vanwege gebrek aan geld heb ik een halfjaar mijn oude telefoon gebruikt (Samsung, die het overigens wel nog doet na 5 jaar). Nu ben ik langs gegaan om hem te laten maken en werd mij verteld dat een chip kapot is, en dus het hele moederbord moet laten vervangen, en dat is nog prijziger dan een nieuwe halen, en werd me dit dus afgeraden.

Ik vind dit niet kunnen voor een dure telefoon, je zou verwachten dat een Apple telefoon wel wat langer meegaat! Ik zou tevreden zijn als ik op z'n minst een vergoeding krijg!

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door