Klacht: Appartement was de prijs echt niet waard!

op 09 juni 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Beste,

Van 3 tot en met 5 juni verbleven mijn vriend en ik in Alster Lodge Apartment in Hamburg. Wij hebben hier €180 voor betaald voor twee nachten. Dit geld was het appartement echter totaal niet waard!

Allereerst kwamen wij aan bij het adres (een groot complex met meerdere appartementen) maar er hing nergens een bordje met “Alster Lodge” dus wij wisten totaal niet waar we aan moesten bellen. Daarom hebben we op een willekeurige bel geklikt en een bewoner kwam naar buiten. Ook zij had totaal geen idee van een appartement maar liet ons in ieder geval binnen in het complex. Toevallig kwamen er twee donkere dames uit een appartement lopen en ook aan hen lieten wij onze Booking.com bevestiging zien. Na het even gebestudeerd te hebben zei één van de dames dat het om het appartement ging waar zijn net uit kwamen gelopen maar we er pas om 13 uur in konden. Via Booking.com kregen wij uiteindelijk het telefoonnummer met de verhuurder en hadden wij om 13 uur afgesproken. Zij was echter een kwartier te laat. Ah fijn, ze deed een laatste schoonmaak check en liet ons binnen.

Daar vertelde ze ons dat wij op dat moment het gehele bedrag contant moesten betalen. Dit wisten wij niet dus we hadden het geld niet bij ons. We wilden het toen via Paypal proberen maar haar wifi werkte voor geen meter.. Een uur later was het dan eindelijk gelukt en de eigenaresse ging weg.

Dezelfde avond kwamen wij erachter dat het appartement geen gordijnen had, wat een drama. Iedereen kon naar binnen turen en om 6 uur s morgens scheen de felle zon al naar binnen.

Ook het douchen was een drama. Het putje was verstopt dus het water liep niet door. Daarbij bleef de douchekop niet goed in de standaard hangen dus die moest je de hele tijd in je hand vasthouden.

Als laatste vonden wij de hygiëne ook niet al te best. Achter het bed, of eigenlijk bedbank, leek er wel poep op de muren te zitten en de koelkast en bestek waren erg vies.

De wifi heeft ook geen moment goed gewerkt.

Al met al was dit appartement ECHT geen €180 waard. Dit weekendje weg was mijn verjaardagscadeau van mijn vriend en wij vinden het heel jammerlijk dat het totaal niet aan de beschrijving voldeed.

Wij hopen daarom op een tegemoetkoming van Booking.com.

Wij zien uw antwoord graag tegemoet.

Dewi en Merlijn

Als wij een deel van de boekingskosten terug krijgen of een leuke korting voor een volgende reservering.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dewi1992