Klacht: Appartement in Montenegro bijela. Bijela 115, 85343 Bijela, Montenegro

op 10 augustus 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Een appartement geboekt bij booking.com , gereserveerd een appartement met 4 slaapplekken en balkon, foto’s zagen er prachtig uit, aankomst was laat en werden gewezen door een vrouw die geen Engels sprak, bij binnenkomst appartement ging het al mis, geen appartement maar een kamer met een krakkemikkig keuken blokje, 2 pits kookplaatje waarmee het ongeveer 30 min duurt voor dat je wat water aan de kook heb, 1 2 persoon bed en een uitgeklapt slaapbank, handboeken en bed linnen die stonken alsof ze gewassen waren in frituurvet, een emmer onder de boiler want die lekte water, gaten in de muur en half geverfde muren, een tv uit het jaar 1990, vuilnis die buiten blijft staan zodat de katten er een feest van maakte. Een verhuurder die zo ongelofelijk schofterig is dat die vrienden van mij die mijn klachten vertaalde naar het Servisch uitmaakte voor goedkope vrouwen en nog meer scheldwoorden die niet voor herhaling vatbaar zijn, er was gratis WiFi je kon amper Facebook laden zo traag, er was een was service, dat is een waslijn die ze gespannen hadden tussen de muren van het complex, wassen moest je zelf doen in een teiltje, en dit voor 640 euro, mijn schuur ziet er nog beter en comfortabeler uit dan dit hok!

Ik heb mijn vakantie ingekort door deze fiasco, 1 week eerder terug naar huis, omboek kosten 290 euro maar ik moet de volle prijs van dit appartement betalen anders zou de politie gehaald worden en dat wil je niet in dit land als buitenlander zijnde. Kosten appartement (kamer) 640 euro, ik ben tevreden als de helft aan mij terug betaald wordt ik blijf ook maar 1 week vanwege de slechte omstandigheden momenteel.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henemen