Klacht: apparaat neemt mijn geld in

op 06 juni 2016 over ING in de categorie Banken

Om 9.51 heb ik 450 euro gestort op mijn ING rekening in Leusden. Het apparaat neemt mijn geld in. De medewerker vertelde mij dat een klant eerder ook al problemen met het apparaat had. Dus hoe moet ik nu eten en mijn rekeningen betalen????
De ING neemt daar maar liefst 10 dagen de tijd voor terwijl hun apparaat niet werkt. Hoezo klantvriendelijk. Hoezo denkt de ING met je mee?
Ik moet maar rustig afwachten wordt er gezegd.

Ik wil binnen 24 uur mijn geld gestort zien op mijn rekening en een excuus voor de overlast.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 06 juni 2016 om 11:42 geantwoord

Beste mevrouw Schillemans,

Wat een vervelende situatie zeg. Sorry voor het ervaren ongemak.

Ik kan me voorstellen dat het onprettig is dat je 10 dagen moet wachten. Helaas kunnen wij dit proces niet versnellen en moet je het onderzoek afwachten.

Mocht je nog vragen hebben kun je gerust contact opnemen.

Vriendelijke groet,
Tjitske

Heeft op 06 juni 2016 om 12:14 geantwoord

Ik vind het onvoorstelbaar dat al bekend is dat de geldmachine het niet doet die ochtend en niet wordt geblokkeerd. Dat is nalatigheid. Ik vind het een ongelooflijk slechte zaak dat door een niet functionerend apparaat u mij met een empatisch kluitje in het riet wegstuurt en dan daar ook nog eens 10 dagen voor durft uit te trekken, zonder iets aan te trekken van de gevolgen voor mij. Hoe zou u daarmee omgaan als u in mijn positie stond? Zou u ermee akkoord gaan als u een apparaat koopt dat niet functioneert? Dan zou u toch ook willen dat het zo snel mogelijk wordt opgelost? Nu moet ik maar afwachten of ik het geld ooit terugzie. Ik ga hier absoluut niet mee akkoord.

Reactie van de melder van de klacht MightyEagle

9 maanden geleden - De ING brengt mij in moeilijkheden door een niet-functionerend apparaat en ik moet afwachten wat er uit komt. Details als: hoe gaan we eten vandaag, hoe worden rekeningen betaald kunnen wat de ING betreft gerust 10 dagen wachten, met excuus voor de overlast natuurlijk. O ja, ik heb ook nog een detail: het geld was gechecked op vals geld, dus nee, we hebben niet verkeerd geteld en nee, het was ook geen vals geld.

Reactie van de melder van de klacht MightyEagle

9 maanden geleden - Dag 1: geen warm eten vanavond, want door een niet functionerend apparaat bij de ING, is het geld niet op mijn rekening gestort. Dag 2: ik heb nog brood in huis dus we kunnen ontbijten. Uiteraard 2 maaltijden overslaan, geen brood genoeg voor mijn schoolgaande kind. Neem gerust de tijd ING! We kunnen best 10 dagen wachten hoor...

Bericht van ING

9 maanden geleden - Beste mevrouw Schillemans, Het is en blijft natuurlijk een vervelende situatie. Dat begrijpen wij ook. Helaas kunnen wij technisch gezien het onderzoek niet versnellen. Hoe vervelend het in dit geval ook is. Je zult toch echt af moeten wachten. Vriendelijke groet, Meike ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht MightyEagle

9 maanden geleden - Ik zie dat deze situatie de status heeft gekregen van "opgelost" en dat is niet het geval. Beste Meike, ik zou het prettig vinden als de u-vorm wordt gebruikt naar mij toe. Dat de ING met procedures te maken heeft, mag mijn probleem als klant niet zijn, maar dat is het dankzij de ING wel geworden. Daar neem ik geen genoegen mee.

Bericht van ING

9 maanden geleden - Ik vind het vervelend om te horen dat u hier geen genoegen mee neemt. Ik snap dat het een vervelende situatie is maar zoals ik u hier eerder al heb aangegeven is het een technisch proces. Wij kunnen dit proces niet versnellen. Als wij dit proces konden versnellen hadden we dit zeker al gedaan. Groet, Meike

Reactie van de melder van de klacht MightyEagle

9 maanden geleden - Ik ga de ING aansprakelijk stellen voor alle schade die hieruit voortvloeit, of het nu een technisch, biologisch, of mentaal proces is. Meike, eerder werd de u-vorm vergeten, nu merk ik dat het woord vriendelijk er niet meer bij staat. Ik zou het op prijs stellen als het omgangskundig proces niet vergeten wordt.

Bericht van ING

9 maanden geleden - We hebben u inmiddels meerdere keren aangegeven dat we het proces niet kunnen versnellen en dat u echt zult moeten afwachten. Hoe vervelend dit ook is. Vriendelijke groet, Meike

Reactie van de melder van de klacht MightyEagle

9 maanden geleden - Dag Meike, het aantal keren dat mij gezegd is dat ik "moet" afwachten, is mij helaas niet ontgaan. Ik mis hier het oplossend vermogen van de ING om adequaat met het probleem om te gaan. Met vriendelijke groet, MightyEagle

Alle klachten die gemeld zijn door MightyEagle