Klacht: Waterschade

op 29 december 2018 over AON in de categorie Verzekering

In deze update wil ik laten weten dat AON heeft betaald. Dit was wel leuk zo rond de Kerst maar helaas was het schadebedrag nog geen derde van mijn werkelijke kosten.
Dit komt door een medewerker van Sedgwick, een bedrijf in tele-expertise. Van iemand die schade via de telefoon regelt, mag je verwachten dat die goed kan luisteren en feiten rapporteert. Maar nee, deze ‘tele-expert’ geeft eigen interpretaties door. Negatieve suggesties en onwaarheden, waardoor de term ‘expert in liegen’ beter past dan expertise.

Bij Sedgwick heb ik een klacht ingediend over hun medewerker. Sedgwick wil de door hem ontstane kosten niet vergoeden maar het zou wel prettig zijn, als ze antwoord geeft op mijn vraag waarom die knaap het niet bij feiten heeft gehouden.
Of instrueert Sedgwick haar medewerkers juist om suggestief en negatief te rapporteren, waarmee ze haar opdrachtgevers cq verzekeraars behaagt?

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AON

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AON nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Waterschade