Klachten over AON

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over AON in de categorie Verzekering. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten en het... Lees meer >

33% van alle klachten opgelost. Nog 44 klachten nodig voor een plaats in de categorie Verzekering

33%
6 klachten gemeld
3 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
2 klachten opgelost
8.0 /10
1 stemmen
1

Tijdslijn

Schade afhandeling

Klacht van Castanha op 23 augustus 2021 over AON in de categorie Verzekering

Ik heb 1 maand geleden 2 inboedel schade gemeld bij Aon. Tot op heden nog geen reactie gehad op mijn schademelding. Als ik bel wordt ik letterlijk door alle medewerkers van het kast naar het muur gestuurd. Ze beloven dat... Lees meer

Te veel betaalde premie aanspraakelijkheid.

Klacht van Muts1961 op 14 mei 2020 over AON in de categorie Verzekering

Sinds 1999 heb ik een aansprakelijkheidsverzekering bij VoogdVoogd tot mijn verbazing kwam ik er achter dat ik als alleenwonend persoon al die tijd 79,73 premie betaalde, en dus voor een heel gezin betaald heb, na contact gezocht te hebben met... Lees meer

Wachttijd

Klacht van Kras op 25 februari 2020 over AON in de categorie Verzekering

Ik wilde graag wat info over melden schade. Ik heb ( niet gelogen, screenshot genomen ) meer dan 3 uur aan de lijn gehangen, waarvan 2 uur; wacht op een telefonist, u bent de eerstwachtende !!! In deze tijd moet... Lees meer

Blijft lastigvallen

Klacht van mhschaap op 05 december 2019 over AON in de categorie Verzekering

Ons hypotheek product wat ooit via een faillissement bij Meeus en toen bij Aon terechtgekomen is bestaat al lang niet meer. Toch blijft men correspondentie sturen ondanks verzoeken tot uitschrijven. AWG kent men hier niet.... Lees meer