U acht mij (de dochter) verantwoordelijk voor de diefstal van de auto maar ik kan u zeggen dat dus niet het geval is. Staan nogal wat foute info in de brief die mijn vader ontvangen heeft om niet uit te... Lees meer

Wij hebben een tweede auto gekocht, die we graag in het zelfde pakket wilden meeverzekeren als onze eerste auto. Zo konden we gebruik maken van de tweede autoregeling. Tijdens telefonisch contact werd er gezegd, dat dit niet zomaar kon in verband... Lees meer

Sinds 1999 heb ik een aansprakelijkheidsverzekering bij VoogdVoogd tot mijn verbazing kwam ik er achter dat ik als alleenwonend persoon al die tijd 79,73 premie betaalde, en dus voor een heel gezin betaald heb, na contact gezocht te hebben met... Lees meer

Ik wilde graag wat info over melden schade. Ik heb ( niet gelogen, screenshot genomen ) meer dan 3 uur aan de lijn gehangen, waarvan 2 uur; wacht op een telefonist, u bent de eerstwachtende !!! In deze tijd moet... Lees meer

Eind Oktober had ik voor de eerste keer hulp nodig van de rechtsbijstandverzekering, zoals u weet heb ik totaal geen reactie, laat staan hulp, gekregen van AON. Dit was ook de reden van de klacht. En dan zou ik binnen... Lees meer

Ons hypotheek product wat ooit via een faillissement bij Meeus en toen bij Aon terechtgekomen is bestaat al lang niet meer. Toch blijft men correspondentie sturen ondanks verzoeken tot uitschrijven. AWG kent men hier niet.... Lees meer

Op 7 Juli heb ik een auto gekocht en ik heb via online tool van AON mijn nieuwe auto laten verzekeren. Ik heb schade vrije jaren van mijn eerste auto opgegeven omdat ik wou dat mijn nieuwe auto als eerste... Lees meer

Schadeclaim ingediend juli 2019. Expert namens verzekering rapport opgemaakt na enkele weken. Sindsdien NIETS meer gehoord van verzekeringsmaatschappij. Ook op talloze mailtjes wordt niet gereageerd (nee, ook geen ontvangsbevestiging) Lees meer

Heb een waterschade aan de vloer gemeld bij Aon, schade werd erkent en goedgekeurd, netjes een bevestiging met het ui te keren bedrag wat binnen 5 werkdagen op de rekening zou staan, 2 weken later nog geen geld op de... Lees meer

Ik heb gebeld met de afdeling schade over de status van de behandeling van mijn gestolen auto. Dat hele telefoongesprek heeft me niets opgeleverd. Je zal maar bellen, wat geld kost, en niets te weten krijgen. 'Ik zet het uit... Lees meer
