Klachten over AON

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over AON in de categorie Verzekering. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten en het... Lees meer >

Statistieken van AON in de categorie Verzekering

8 klachten gemeld
1.3 /10
4 stemmen
4

Tijdslijn

Te veel betaalde premie aanspraakelijkheid.

Klacht van op 14 mei 2020 over AON in de categorie Verzekering

Sinds 1999 heb ik een aansprakelijkheidsverzekering bij VoogdVoogd tot mijn verbazing kwam ik er achter dat ik als alleenwonend persoon al die tijd 79,73 premie betaalde, en dus voor een heel gezin betaald heb, na contact gezocht te hebben met... Lees meer

afhandeling van schade duurt al vanaf juli

Klacht van op 14 november 2019 over AON in de categorie Verzekering

Schadeclaim ingediend juli 2019. Expert namens verzekering rapport opgemaakt na enkele weken. Sindsdien NIETS meer gehoord van verzekeringsmaatschappij. Ook op talloze mailtjes wordt niet gereageerd (nee, ook geen ontvangsbevestiging) Lees meer

Ik heb gebeld met de afdeling schade over de status van de behandeling van mijn gestolen auto. Dat hele telefoongesprek heeft me niets opgeleverd. Je zal maar bellen, wat geld kost, en niets te weten krijgen. 'Ik zet het uit... Lees meer

onbereikbaar per telefoon en lang wachten aan balie

Klacht van op 27 juni 2019 over AON in de categorie Verzekering

Had een vraag over afhandeling schade. Gister getelefoneerd,steeds hetzelfde computer stem: Al onze medewerkers(hoeveel hebben ze er?) zijn in gesprek.Wachttijden tot wel 20 minuten !! Toen maar afgebroken.Vandaag naar kantoor geweest in Eindhoven,2 mensen aan balie ,maar voor behandeling van de... Lees meer