Klacht: Lekkage in de badkamer. Valt onder opstalverzekering. 7 maanden en nog steeds geen duidelijkheid

op 05 februari 2018 over AON in de categorie Verzekering

Ik zit sinds 15 juli 2017 met een waterschade nav een lekkage in de badkamer.

Eerst werd het verwezen naar slecht kitwerk/kitnaden in de badkamer. Die heb ik laten herstellen, maar het stopte niet met het lekken. Geen gehoor gegeven. 3 verschillende \”schade experts\” van de verzekering bij de deur gehad. Allemaal wilden het in het voordeel van de verzekeraar laten uitpakken. Schade afgewezen.

Ik heb de muur en vloer laten openhakken om te laten bewijzen dat de lek in een waterleiding zit. In december werd het helder dat de lek en de schade in dekking vallen. Maar tot nu toe geen uitkering voor de schade herstel en immatieriale schade aan de huis en aan mij gezin.

Er werd een voorstel gedaan tegen mijn advocaat voor een uitkering van 5000 euros zonder enkele motivatie.

Motivatie gevraagd en al meer dan 2 maanden worden we heen en weer verstuurd.

Allerslechtse verzekeraar! Wie dan ook een verzekring heeft bij deze bedrijf uitstappen. Ze willen onze premies maar willen de klanten niet bij staan.

Wanner ze hun fouten en slordigheid openbaar bekennen en alle mijn schades (material en immaterial) incl. juridische bijstand uitkeren.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AON

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AON nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sri Rama Chandu Srirangam