Klacht: Installatie Amerikaanse koelkast

LinRo op 31 januari 2019 over AO.nl in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben voor AO gekozen voor onze koelkast omdat deze daar goedkoper was en de volgende dag leverbaar. Tijdens bestellen bleef de prijs onveranderd maar verschoof de bezorgen naar over 3 dagen. De dag voor de bezorging kreeg ik een email ter bevestiging. Een lange email met helemaal onderaan de melding dat als ik de koelkast aangesloten wil hebben ik even moest bellen of mailen. Vanwege werkzaamheden zag ik de email in de namiddag. Toen ik de email zag was het te laat om te bellen dus ik heb direct de volgende ochtend gebeld om 08.15. Ik kreeg het bericht van de klantenservice dat ik te laat was. Succes ermee werd letterlijk gezegd. Zelfs de bezorgers vonden dit onacceptabel en hebben voor mij opnieuw gebeld. Meneer zou mij terug bellen om iemand na te sturen. Na 5 uur toch maar zelf gebeld en kreeg ik een lichtelijk gefrustreerde dame aan de lijn die vond dat het mijn eigen fout was. Na mij eerst gevraagd te hebben of ik de dag erna kon en tijd had, bleek dat dat helemaal geen optie was en de koelkast pas over 3 a 4 dagen kan worden aangesloten…

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer er zsm iemand kan komen om de koelkast te installeren enof er een compensatie komt. Een excuus en interne reorganisatie zou ook fijn zijn om de dames bij de klantenservice wat meer oplossingsgericht te werken en vriendelijker te laten reageren.
Met de situatie nu zal ik AO.nl absoluut niet aanbevelen aan mijn omgeving.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar AO.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door AO.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat AO.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

AO.nl

Heeft op 05 februari 2019 om 17:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Linda,

We hebben elkaar al telefonisch gesproken en gelukkig hebben we de klacht op kunnen lossen voor je. Onze chauffeurs zijn evengoed nog langs geweest om de koelkast aan te sluiten voor je. Als we nog iets kunnen betekenen dan horen we het graag en ik hoop dat je ervaring alsnog positief is geweest uiteindelijk ondanks je eerdere klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door