Mijn Klacht:
Wij hebben voor AO gekozen voor onze koelkast omdat deze daar goedkoper was en de volgende dag leverbaar. Tijdens bestellen bleef de prijs onveranderd maar verschoof de bezorgen naar over 3 dagen. De dag voor de bezorging kreeg ik een email ter bevestiging. Een lange email met helemaal onderaan de melding dat als ik de koelkast aangesloten wil hebben ik even moest bellen of mailen. Vanwege werkzaamheden zag ik de email in de namiddag. Toen ik de email zag was het te laat om te bellen dus ik heb direct de volgende ochtend gebeld om 08.15. Ik kreeg het bericht van de klantenservice dat ik te laat was. Succes ermee werd letterlijk gezegd. Zelfs de bezorgers vonden dit onacceptabel en hebben voor mij opnieuw gebeld. Meneer zou mij terug bellen om iemand na te sturen. Na 5 uur toch maar zelf gebeld en kreeg ik een lichtelijk gefrustreerde dame aan de lijn die vond dat het mijn eigen fout was. Na mij eerst gevraagd te hebben of ik de dag erna kon en tijd had, bleek dat dat helemaal geen optie was en de koelkast pas over 3 a 4 dagen kan worden aangesloten…
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer er zsm iemand kan komen om de koelkast te installeren enof er een compensatie komt. Een excuus en interne reorganisatie zou ook fijn zijn om de dames bij de klantenservice wat meer oplossingsgericht te werken en vriendelijker te laten reageren.
Met de situatie nu zal ik AO.nl absoluut niet aanbevelen aan mijn omgeving.