Klacht: Annuleringsverzekering afsluiten tijdens boeking Center Parcs

op 13 mei 2020 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Tijdens de boeking van CP een annuleringsverzekering afgesloten dit blijkt Europ Assistance te zijn. Midweek moeten annuleren ivm familieomstandigheden, volgens de verzekering van CP en EA viel dit binnen de voorwaarden. 2 maanden bezig geweest met mailenclaim indienen, telkens wordt er naar andere brieven gevraagd. Mailtjes die ik heb verstuurd wordt niet op geantwoord. Meerdere malen geprobeerd telefonisch contact met europ assistance te krijgen..duurt min 30 min wachttijd en hierbij krijg je mensen aan de lijn die geen fatsoenlijk woord nederlands spreken(welfransbelgieduits) tijdens dit gesprek wordt je met een kluitje in het riet gestuurd. Telefonisch contact slecht mogelijk, CP weer gebeld maar zij sturen je van het kastje naar de muur. Plotseling kreeg ik een mail van EA met de informatie dat het verzoek was afgehandeld maar niet werd vergoed omdat er nu opeens weer een andere brief moest komen maar die niet binnen was bij EA…
Sluit nooit geen annuleringsverzekering af bij Center Parcs!!!!!!!

Als wij ons geld terug hebben gekregen en ik met een goed nederlands sprekende medewerker van EA een telefonisch gesprek heb gehad.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bergit