Klacht: Annuleringsverzekering

op 19 augustus 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Na dat we geboekt en betaald heb werd bij mijn vriend zware apneu geconstateerd. Hierdoor mag hij geen auto rijden tot 2 maand nadat zijn cepap goed werkt. Hij is degene die de auto bestuurd want ikzelf ben gehandicapt en afhankelijk van rolstoel of scootmobiel . Ook voor de hond hadden we geboekt.
We zouden naar de eifel in Duitsland gaan op 10 september. Nu is het volgens de annuleringsverzekering geen reden om te annuleren want we konden wel met openbaarvervoer! In Nederland heb ik recht op taxivervoer omdat ik niet gewoon met openbaarvervoer kan.

We zijn tevreden als we het restant van de reissom terug krijgen wat niet terugbetaald is door centerparcs. Dat is 150 euro. Geen grote som maar voor ons een leuk begin voor we wel een weekje weg zouden kunnen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 20 augustus 2018 om 14:56 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Binck2015

3 maanden geleden - Centerparcs heeft nu 2 keer het dossier doorgestuurd naar Europ assistance. Blijkbaar vinden ze het te veel moeite om hierop te antwoorden. We hadden beter geen verzekering af kunnen sluiten , dan waren we goedkoper uitgeweest. Maar nu trekken we onze eigen conclusie. Nooit meer centerparcs boeken want zij gaan in zee met een verzekering die er niet is voor de klant als ze hun nodig hebben. Bedankt voor uw medewerking gr. Ditty

Alle klachten die gemeld zijn door Binck2015