Klacht: annuleringsverzekering

op 17 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Europ Assistance vergoed niet!!!! Werkt met oude ongeldige voorwaarden.! Maken aangifte zeer complex!Geboekt eind aug. 2016 week Sunparks de Haan=Centerparcs. 3 u. gereden. Tassen/boodschappen gesleept. Auto kon niet bij huisje. Mijn man 67 jr. door z\’n rug. Ik 65 jr. alles weer naar auto gebracht. Dit was de vakantie. In huisje/uit huisje. Receptie formulier vertrek mee. Medewerker zei dat t zo in orde zou komen. Niets gehoord.Via Europ Assistance no go formulier gedownload + nodige kopies naar claims@europ-asstistance.be. Geen reactie.Gebeld Custom Service Belgie: moesten kenmerknummer eerst aanvragen. Opnieuw gegevens naar claimscenterparcs@roleurop.com 9/9-16 reactie:was Pack ann. verzekeringen geen reisonderbreking. Deze Pack nooit gehad. wel A4 met o.a. beschrijving: Bij voortijdig vertrek vindt terugbetaling plaats naar rato van het aantal niet verbleven nachten. De ann. verzekering geeft dekking na betaling van de verzekeringspremie tot het vertrek van het park. Hierop gewezen met kopie ann. verzekering bijgesloten. met kenmerknr. 12/9-16 reactie van afd. uitbetaling www.roleurop.com:De verzekering loopt niet bij Europ Assistance maar bij Europeesche. We sluiten het onderzoek. Nu gebeld naar reserveringslijn Sunparks Belgie. Hier bevestiging dat het wel bij Europ Assistance is. Naar Custom Service NL gebeld voor klacht. Ze zei: ik maak notitie. Mailadres gekregen: complaints_eaibfr@roleurop.com in Madrid. Dit werkt niet. Hierop kopie brief gestuurd naar ClaimsCenterparcs@roleurop.com. 17/9-16 geen reactie. We voelen ons bedrogen. Hebben geen gebruik van huisje en park gemaakt. In het overzicht ann. verzekering EA staat duidelijk dat we recht hebben op terugbetaling bij voortijdig vertrek. Bijgaand kopie annulering verzekering

Gewenste Oplossing:

Reissom 565,30 Euro -/-Af 100 Euro eigen risico + 39,00 Euro annuleringsverzekering (af vlgs. ann. verzekering A4)
= 426,30 Euro terug te ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 19 september 2016 om 11:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 21 september 2016 om 18:33 geantwoord

Niet opgelost!!! Center Parcs geeft toe dat de voorwaarden dateren van 24 december 2008 en niet meer van toepassing zijn!. Daarin stond dat bij voortijdig vertrek terugbetaald zou worden!!. Zij moeten zich aan de overeenkomst houden die ze gestuurd hebben!!. Het is hun fout dat ze ons zo'n annuleringsverzekering sturen. (was 39 euro ). Anders hadden we ons extra kunnen verzekeren voor het verblijf. Daarom vinden we dat er betaald moet worden overeenkomstig!! de gestuurde annuleringsverzekering en verwachten we terugbetaling van 426,30 euro. Op 21-9-2016 stuurt Centerparcs bericht dat ze de voorwaarden inmiddels hebben gewijzigd. Ook om de annulering aan te geven, leggen ze veel obstakels, zodat je moedeloos wordt.Wij voelen ons bedrogen en zijn er boos over en boeken nooit meer bij Centerparcs.

Alle klachten die gemeld zijn door pplomp