Klacht: annulerings verzekering

sarina van nuland op 15 november 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Tot onze spijt hebben wij een vakantie moeten anuleren dit omdat de heer een liesbreuk heeft en zit te wachten op een operatie . Meneer kan bijna niet lopen en vergaat van de pijn. Wij werden verwezen naar de volgende website www.roleurop.com/centerparcs. Na hier alles ingevuld en alle aanvullende informatie meegestuurd te hebben heb ik tot op de dag van vandaag nog niet gehoord. De acktie die ikzelf ondernomen heb zijn: 12x gebeld met de maatschappij steeds krijg ik een bandje en als deze afgelopen is wordt de verbinding verbroken. Ik heb een e mail gestuurd ook hier is nog niet op gereageerd. Wel heb ik een bevestiging dat ik alles verstuurd heb. Ook heb ik verschillende keren contact gehad met Carolien van de Dienst annuleringen deze mevrouw ergert zich aan mij omdat ik al verschillende keren met haar gebeld heb en mijn standpunt probeer duidelijk te maken en idd het laatste gesprek was niet echt vriendelijk verlopen. Dit omdat ik vind dat onderhand centerparcs ook zijn verantwoording moet nemen ik als klant heb gedaan wat in mijn vermogen lag en kom geen steek verder zou het dan niet meer als normaal zijn als mensen al jaren 2x per jaar bij jullie op vakantie gaan de mensen tegemoet te komen en samen te zoeken naar een oplossing zodat dit op de juiste manier opgelost kan woorden maar nee hoor stand vast wordt er gezegd dat je toch echt bij de verzekering moet zijn en dat hun hier verder niets aan kunnen doen. Centerparcs ga dan in zee met een verzekering waar je van op aan kan en zijn namelijk al heel veel klachten gemaakt over dit annulering traject. Je annuleert een boeking niet zomaar dat doe ja alleen als het echt niet anders kan.

Als mijn ouders het bedrag waar ze recht op hebben terug gestort krijgen en dat centerparcs nu eens hun verantwoording neemt en mensen bij dit soort situatie een helpende hand bied en niet zo makkelijk alles afschuiven

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 20 november 2017 om 11:06 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door