Klacht: annulering via Europ ass.

op 20 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een vakantie geboekt op de Eemhof. Helaas valt mijn vrouw thuis van de trap en breekt haar been op 2 plekken. Naar de dokterspost en vervolgens naar de spoedeisende hulp.Onderkantknie en het kuitbeen gebroken.Zogeheten kokergips gekregen en de opdracht het been niet te belasten anders moet de kniebreuk worden gefixeerd.Zij is nu dus niet ik staat om zelfstandig in/uit bed te komen en dat geldt ook voor het toilet.
Dat wordt annuleren , ondanks dat wij ons er zo op hadden verheugd.
Centerparcs gebeld, geen probleem, maar nu worden we doorverwezen naar europ ass. Op de site was er niet uit te komen dus maar gebeld. Daar wordt je ook niet vrolijker van, jammer!
7 documenten moeten verzamelen om hun hopelijk tevreden te stellen.
Een boeking is met een paar muisklikken geregeld. Annuleren is onpersoonlijk en frustreren hoe men je behandeld.
Een dubbele domper op de vakantie vreugde.

Na deze ervaring zou je bijna bang worden om een vakantie te boeken.

Gewenste Oplossing:

Als de annulering financieel is afgerond.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 21 september 2016 om 09:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door A.J.Lindeman