Klacht: annulering vanuit booking.com

op 09 juni 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Vorige week (7dagen geleden) te horen gekregen dat ons appartement wat wij geboekt hebben overboekt is (de eigenaar zit er in die periode zelf in) te horen gekregen dat ze op zoek gaan naar een alternatief. Tot op heden hebben wij nog geen goed alternatief aangeboden gekregen, sommige in een totaal andere stad sommige niet op de locatie waar wij willen zitten. Afgelopen zaterdag weer gebeld met booking en hierin aangegeven dat wij zelf een alternatief hebben gevonden welke alleen 280 euro duurder is en hierbij aangegeven dat wij zelf ook een deel van de meerprijs willen betalen. Medewerker zei ik ga hier achteraan en na het weekend neem ik contact met je op. Vandaag zelf maar even gebeld omdat ik niks te horen heb gekregen, puntje bij paaltje ze hebben ons alternatief niet bekeken en dit alternatief is inmiddels 400 euro duurder dan wat wij hebben betaald dus booking ziet dit nu niet meer als een alternatief. Slecht puntje van hun zelf natuurlijk dat ze gewoon niet snel actie ondernemen.. Onze vakantie is pas in september maar in de afgelopen week al gezien dat veel accommodaties in de buurt sterk in prijs toenemen dus een alternatief in dezelfde prijsklasse vinden wordt met de dag moeilijker voor booking maarja onze vakantie is pas in september dus ze hebben niet zo’n haast… Helaas willen wij wel graag weten waar we in september aan toe zijn en in welke accommodatie wij dan verblijven… Hele slechte service van booking!!!

Wanneer wij een alternatief aangeboden hebben gekregen die in het gebied ligt van waar wij willen zitten en niet 1,5 kilometer verderop. Het is tenslotte vakantie en ook wij hebben deze locatie uitgekozen omdat we graag hier willen zitten.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sreemeijer