Klacht: annulering terugbetalen

op 29 november 2017 over Tix.nl in de categorie Online Vliegtickets

Wij hebben door een terminale toestand van ons vader onze reis naar Bangkok genoodzaakt moeten annuleren .
Wij hebben de annulatie meer dan 1 maand voor afreisdata overgemaakt .
Na meer dan 6 maanden ( en diverse maal aandringen ) krijgen we van het totaalbedrag van 2164,95 € ( voor 3 Tickets ) slechts 518,31 € terug betaald . Niet tegenstaande duidelijk vermeld staat dat de kosten voor annulatie omschreven als volgt =
-Annuleringskosten vanuit Luchtvaartmaatschappij 150 € per ticket
-Annuleringskosten vanuit Gate1.nl 45 € per ticket

Wij krijgen dus maar liefst 1076,71 € te weinig terug en hebben daardoor geen budget voor onze komende zomervakantie .
Het is een schande hoe slecht bereikbaar en klantonvriendelijk Tix.nl
( Gate 1 ) wel is . Ik heb voortaan geleerd dat je beter iets meer betaald , zo zie je maar .

Ik wil op een correcte wijze vergoed worden .

Indien ik geen correcte restitutie mag ontvangen zal ik als Belgische Consument klacht neerleggen bij de overheidsdienst .
Je moet je als Nederlands bedrijf ook aan de regels houden , ook in België.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tix.nl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tix.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tix.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tix.nl

Heeft op 29 november 2017 om 09:31 geantwoord

Beste Michel,

Bedankt voor je bericht via Klacht.NL. Wat vervelend om te horen dat je niet de restitutie hebt ontvangen waar je volgens jou recht op zou hebben. Om je een zo volledig mogelijk antwoord te kunnen geven zullen wij eerst goed moeten onderzoeken wat er mis is gegaan. Wij nemen dit daarom in behandeling en zullen je binnen enkele dagen van een inhoudelijke reactie voorzien. Voor vragen in de tussentijd kun je contact opnemen via customercare@tix.nl.

Customer Care
TIX.nl

Heeft op 04 december 2017 om 16:05 geantwoord

Ik wacht nog steeds na 6 maanden op terugbetaling .
Ik ben het spuugzat .

Alle klachten die gemeld zijn door BEDOTTE BELG