Klacht: Annulering Sony Koptelefoon door Bol.com

op 29 januari 2014 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Vorige week vrijdag heb ik een bestelling van drie koptelefoons geplaatst en betaald, (bedrag 5,99,- euro per stuk) bij www.Bol.com.

De dag na de bestelling kreeg ik een mail van Bol.com waarin werd vermeld dat het door mij bestelde product geannuleerd werd i.v.m. een verkeerd genoemde prijs op de website. Bol.com heeft er voor gekozen om de bestelling te annuleren en het betaalde bedrag terug te storten.

Bol.com heeft aangegeven in de mail dat ze een compensatie aanbieden van 15.00,- euro indien dit besteed word aan de eerder bestelde koptelefoon, tevens is de prijs van het product van oorspronkelijk 200.00,- euro naar 139.00,-euro verlaagd.

Helaas is het prijsverschil nog steeds dusdanig dat zelfs met de 15.00,- euro compensatie er een bedrag van 124.00,- euro per koptelefoon bijbetaald zou moeten worden.

De dag dat ik de mail met de genoemde annulering heb ontvangen heb ik vrijwel direct een reactie gestuurd met de mededeling dat ik het niet tevreden ben met de aangeboden compensatie. Binnen enkele minuten kreeg ik een reactie op de mail. De reactie die in de mail stond waren stukken tekst gekopieerd uit de eerder gestuurde mail door Bol.com.
(waarschijnlijk een automatisch mail gehad)

Verontwaardigd heb ik gelijk op deze mail gereageerd en nogmaals aangegeven het niet met de aangeven compensatie tevreden te zijn, tevens ben ik niet te spreken over de manier waarop er blijkbaar met klanten omgegaan wordt.

Helaas geeft Bol.com ook na dit mailtje geen reactie.

- Een vervangend product met de zelfde/vergelijkbare prestaties als de Sony MDR-XB910 - On-ear koptelefoon - Zilver.

- Eventuele andere vorm van compensatie.

Heeft op 29 januari 2014 om 16:10 geantwoord

Bol.com geeft zich via de mail niet thuis en komt dus niet met een oplossing, erg jammer. Helaas was dit niet de eerste keer dat er een product vanuit de kant van Bol.com geannuleerd is.

Als reactie op de mail en het niet aandragen van een schappelijke oplossing zal ik binnen het bedrijf waar ik werkzaam ben het idee te spraken brengen om in vervolg onze online bestellingen via een ander bedrijf te gaan laten verlopen.

Klacht niet opgelost!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 29 januari 2014 om 16:53 geantwoord

Geachte heer,

Zojuist bent u per e-mail geinformeerd.

Bol.com Webcare team

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Bol.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Boersma5