Klacht: Annulering hotelreservering

op 10 augustus 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben op 1 augustus 2016 een boeking gedaan via Booking.com bij een F1-hotel in Frankrijk. Het boekingsnummer is 968.707.114.
Na 5 minuten kwamen we er achter per abuis een verkeerde locatie van het F1-hotel te hebben gereserveerd
Wij hebben hierover direct contact opgenomen met booking.com om deze reservering te annuleren.
De mevrouw die we aan de telefoon hadden van Booking.com gaf aan dat we hierover zouden worden teruggebeld of gemaild.Ze had inmiddels een email naar het betreffende F1-hotel verzonden om de reservering te annuleren.
Ondanks diverse reminders per email hebben wij nog geen terugkoppeling gehad. Het bedrag is echter wel van onze VISA cardrekening afgeschreven.

Wij zouden het zeer op prijs stellen het afgeschreven bedrag retour te ontvangen temeer omdat wij direct na de reservering deze via Booking.com hebben geannuleerd.

Bedrag van de reservering wordt teruggestort op onze rekening

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door altnos87