Klacht: Annulering [email protected]

op 15 juni 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij hebben een multrisico annuleringsverzekering afgestoten bij het boeken van een lang weekendje Centerparcs. 36 iur voor vertek liep mijn jongste zoon een hersenschudding op en een hoofdwond die is geplakt. Wij kregen het doktersadvies niet met hem dit reisje aan te gaan. Contact opgenomen met Centerparc Huttenheugte en die zeiden dat dit geen probkeem was vanwege onze verzekering. Doch na contact te hebben opgenomen met roleurop aan wie Centeroarcs dit uitbesteed is er tot op heden geen fatsoenlijk contact mogelijk. Op al mn mails wordt niet geantwoord. Meerdere malen gebeld ook. Er is wel een mail binnengekomen dat we een dossiernummer hebben en die te gebruiken. Daarin werd ons een aantal documenten gevraagd waaronder bewijs van huisarts of specialist. Alles nu al reeds 6 x opgestuurd via mail. Krijg ik alleen een mail terug met dat ze geiste documenten niet hadden ontvangen of ik dit wilde doen. Weer alles opgestuurd met nadrukkelijke vraag of ze dit wilde bevestigen. Kreeg alleen een mail tetug fat ze niet tot betalen overgaan omdat ik niet heb voldaan aan het opsturen van de documenten en dat het hiermee voor hun is afgedaan. Nog 2 mails achteraan gestuurd met ook weer de documenten en dat wanneer we niet normaal over en weer in contact komen we naar een advocaat stappen. Ook wederon gevraagd op deze mail inhoudelijk te reageren danwel op zijn minst te bevestigen dat ze het hebben ontvangen.. is het nu zaak dit uit te besteden?

Ik ben tevreden wanneer men wederkerig communiceert. Er duidelijk een bevestiging komt van mijn verzonden mails. En niet dat men met dit soort spelletjes probeert van mensen af te komen.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 18 juni 2018 om 10:53 geantwoord

Heeft op 18 juni 2018 om 12:44 geantwoord

Heb reeds 3 verscheidene mailtjes gehad van verschillende mailadressen die weer allemaal geen idee hebben van het dossiernummer en inhoudelijk niet kunnen reageren. Waarbij ik wordt geadviseerd via weer een andere mailadressen te gaan corresponderen. Heb nu alweer 2 verschillende mailadressen gekregen. In 1 mail wordr zelfs verteld dat dit naar Spanje is toegegaan?? Het wordt steeds mysterieuzer ipv verduidelijken van de kwestie. Ik vind dit nogal wat gezien de aard van de bewijzen die men eist en je weet niet waar het terecht komt. Lijkt wel een oplichtingsgevalletje langzamerhand

Reactie van de melder van de klacht Janet Hageman

2 jaren geleden - Hoezo staat hierbij opgelost?? Er is niets opgelost. Krijg geen contact en wordt nergens inhoudelijk op gereageerd. Mijn dossier en mijn stukken die zijn geëist waaronder vertrouwelijk medidische dokters verklaringen zijn niet eens door Roleurop bevestigd dat ze zijn binnengekomen en dus ook niet eens beoordeeld. Nogmaals HOE KAN EN MAG DIT???

Reactie van de melder van de klacht Janet Hageman

2 jaren geleden - Bovendien waar zijn mijn medische gegevens terechtgekomen? Wie herft ze en waar zijn ze na nu reeds 8 maal deze steeds weer naar andere mailadressen te moeten hebben verstuurd?? Een zeer relevante vraag. Wettelijkheid veel fouten gemaakt. Zaak voor een advocaat inmiddels

Alle klachten die gemeld zijn door Janet Hageman