Klacht: Annulering boeking door fout Booking.com

op 29 juli 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Onderstaand heb ik al twee keer naar de klantenservice gemaild en heb nog steeds helemaal niets van hun mogen vernemen!

U heeft mij gevraagd om feedback over mijn klacht afhandeling. Mijns inziens was er geen klacht (die ik wel ging indienen, zoals
Telefonisch medegedeeld).

Ik ben gisteren gebeld omtrent mijn boeking met nummer 2020288448. De boeking is door jullie geannuleerd omdat de verhuurder volgens jullie zeggen niet om kon gaan met jullie boeking systeem en daardoor het contract met jullie heeft opgezegd.

Vervolgens krijg ik een link om te kijken naar andere accomodaties die vele malen duurder zijn en wordt er op geen eniger wijze een vorm van compensatie aangeboden in de vorm van een bedrag of percentage op een nieuwe boeking. Met andere woorden, mijn uitstapje wordt door jullie gewoon om zeep geholpen, met alleen excuses op papier. Dit noem ik nu niet echt service en zeker niet klantgericht.

In mei hebben jullie namelijk ook al een boeking van mij geannuleerd omdat de website een verkeerde prijs had vermeld (nummer 1358906189).

U begrijpt dat dit het vertrouwen in het bedrijf schaadt. Tot overmaat van ramp heb ik gisteren contact gehad met de verhuurder van het huisje die aangaf dat zij het contract met jullie hebben opgezegd vanwege de zoveelste dubbele boeking via jullie. Ze hadden dus helemaal het huisje niet vrij. Dit is niet de reden die jullie hebben opgegeven waardoor ik me nog meer in de maling genomen voel. Bijgevoegd treft u hier de communicatie van aan.

Het zou fijn zijn als jullie ook iets konden aanbieden ter compensatie van het bederven van de vakantie vreugde.

Als er een goede korting of kortingspercentage wordt geboden op een nieuwe boeking ter compensatie

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeanine82