Klacht: annulering appartement door booking.com

op 28 juni 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben al vroeg dit jaar een appartement voor 9 personen in Italie geboekt. Na boeking hebben wij weekend kaarten voor de formule 1 in Monza gekocht omdat het hotel/app. geboekt was, dachten wij.
Boeking op25April.
Krijgen wij op 31Mei j.l. een mailtje van booking.com dat het hotel in de maand aug/sept in verbouwing gaat en dat de boeking geannuleerd is. Na contact met hotel blijkt dat zij niet verbouwen maar dat booking.com per direct contract met hun heeft opgezegd.
Inmiddels was wel al 840 euro van mijn credit card afgeschreven, wat ik tot op heden nog steeds niet terug heb.
Na telefonisch contact krijg ik 3x van booking te horen dat zij ons alternatieve opties op de mail zetten en kosten die boven de 840 euro uitkomen zullen zij bijbetalen. Mooie service zou je denken maar dit blijkt niet waar te zijn. Vorige week, 17juni kregen wij voor het eerst te horen dat zij ons niet gaan helpen met een alternatief en al helemaal niet gaan bij betalen als er extra kosten zijn.
Nu willen wij graag boeken maar de prijzen zijn inmiddels verdrievoudigt en om voor 9 personen iets te vinden is ook erg moeilijk.
Tevens kunnen wij nog niet boeken want wij missen nog 840euro en dit is veel geld om voor te schieten want dan mis je opeens 1600euro.
Een erg slechte service van het bedrijf en al helemaal omdat ze niet eerlijk zijn.

Als ze ons een alternatief aanbieden zodat wij op 31aug tot 4sept naar Italie kunnen gaan om een mooi formule1 weekend te beleven.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door moniquedohmen