Klacht: annulering

op 20 juli 2015 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In maart hebben wij via booking.com een appartement
in San Francisco geboekt. Het bedrag werd meteen van de
creditkaart afgeboekt. Kort voor ons vertrek naar Amerika kregen wij
een mail dat de boeking geannuleerd was. We waren gedwongen,
iets anders te zoeken, wat ook nog duurder was. Verder moesten we aantonen, dat we het appartement al hadden betaald. Tot vandaag en na vele mails hebben we ons geld niet terug.

Gewenste Oplossing:

Wij willen dat het volledige bedrag terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door booking.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat booking.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

booking.com

Heeft op 21 juli 2015 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Manuela,
Ik heb uw reservering gevonden en kan zien dat mijn collega's van de desbetreffende afdeling uw reservering aan het behandelen zijn. Ik zal hun vragen om zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Mac
Booking.com Customer Service Team

Reactie van de melder van de klacht Regentes

5 jaren geleden - Vandaag hebben we eindelijk ons Geld terug! Bedankt!

Alle klachten die gemeld zijn door Regentes