Klacht: Annulering 5 dagen voor vertrel door Center Parc’s

op 27 september 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag kregen we een mail dat onze vakantie niet door kan gaan ivm het niet gereed zijn van onze accommodatie.
Na contact op te hebben genomen met Center Parcs konden we een stacaravan krijgen aan de andere kant van Parijs.
Op zowel de duitse als de franse site nog gewoon te boeken voor de periode dat wij willen verblijven.
dit gemeld maar kreeg als antwoord nee meneer dat ziet U niet goed.

nu we zelf werken in de recreatie kost het ons al heel veel moeite en geld om een vakantie te plannen en organiseren ivm personeel en kinderen school.

ik vind dat Center Parcs wel een veel beter voorstel moet komen dan zo van Jammer maar helaas.

Gewenste Oplossing:

Dat ze mijn klacht serieus nemen en de ontstane kosten vergoeden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Meindert Karselius

1 maand geleden - Geachte familie Karselius, Wij hebben uw opmerking vanuit KLACHT.nl goed ontvangen. Wij danken u voor de moeite die u heeft genomen om ons uw opmerking kenbaar te maken. In uw schrijven geeft u aan dat uw boeking werd geannuleerd omdat het door u geboekte type cottage niet klaar is. Graag verwijzen wij u hiervoor naar onze algemene voorwaarden. Met name naar punt 16. Overmacht: Overmacht van de zijde van Center Parcs bestaat indien de uitvoering van de overeenkomst geheel of gedeeltelijk, al dan niet tijdelijk, wordt verhinderd door omstandigheden buiten de wil van Center Parcs daaronder begrepen oorlogsgevaar, personeelsstakingen, blokkades, brand, overstromingen en andere storingen of gebeurtenissen. Uiteraard begrijpen wij uw teleurstelling maar helaas kunnen wij hierin niets voor u betekenen. Het spijt ons. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Groupe Pierre & Vacances Center Parcs Om de kwaliteit van onze services te garanderen, verzoeken wij u vriendelijk om enkel onderstaand e-mailadres te gebruiken: webcare@groupepvcp.com Bij elk volgend contact over deze kwestie, gelieve steeds in het onderwerp van uw e-mail het referentienummer [] te vermelden. Ook dit is een antwoord waar je niets mee kunt, want je kunt de accomodatie nog gewoon boeken, en een goede oplossing nog steeds niet geboden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 27 september 2017 om 15:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 28 september 2017 om 15:57 geantwoord

voor ons is deze nog steeds niet opgelost, we hebben nog een verschil van €220 euro welke wij tegoed hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door Meindert Karselius