Klacht: Annuleren van vreselijk hotel

op 17 juli 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Beste Booking.com,

Reserveringsnummer: 319845896
Pincode: 5698

Bovenstaande boeking heb ik vanavond gemaakt (Azur Beauty & Wellness Guesthouse in Gent). Dit had ik echter niet willen doen. Het is volgens de recensies een “vreselijk” hotel. Zelfs de termen “oplichterij” worden genoemd.

Als ik kijk naar de foto’s die de gasten achter laten, is het een schande dat dit hotel wordt aangeboden op Booking.com. Daarom wil ik ook een klacht indienen bij Booking.com.

Ik begrijp dat ik zelf verantwoordelijk ben voor wat ik boek, maar een hotel aanbieden als dit kan je simpelweg niet maken.

Daarnaast is het bedrag “niet-restitueerbaar”. Dat is ronduit schandalig te noemen. Uiteraard wordt dit bedrag niet gerestitueerd door een hotel dat dit boel zo enorm oplicht. Ik ben hier nu te laat achtergekomen, maar baal hier enorm van. Het kost mij 250 euro!! Ik ga namelijk niet slapen in dit hotel. Vreselijk!

Ik ga er vanuit dat ik dit hotel alsnog kan annuleren en het bedrag niet wordt afgeschreven van mijn creditcard. Nogmaals, ik begrijp dat ik zelf scherper had moeten zijn, maar een hotel is dit aanbieden is echt schandalig voor een website als booking.com!

Bedankt voor u medewerking. Ik boek al jaren via Booking.com en ga er vanuit dat hier ook naar gekeken wordt bij het maken van deze beslissing.

Alvast bedankt voor uw terugkoppeling.

Reinder Busstra
06-10067423
De Oude Weg 19
3922 GB Elst
Reinder@Busstra.nu

Wanneer het bedrag van 250 euro wordt gerestitueerd en dit hotel van booking.com wordt gehaald.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ReinderB