Klacht: annulatieverzekering

op 09 februari 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

14 jaar naar centerparcs. vorig jaar augustus moeten annuleren, eerste keer in leven.
Annulatie van centerparcs naar verzekering gezonden. Blaadje van specialist ernstige beenmergziekte; zelf gezegd krijg chemo binnenkort transplantatie.
Zijn daar zo rond dat ze het niet aanvaarden.
Ik ben serieus ziek en zij rammelen met mijn voeten.
300 euro.
Het is schandalig.
Hebben eerst enkele malen gezegd dat ze niets ontvangen.
En nu ontvangen ze het maar is het niet goed.
Belachelijk om zo behandelt te worden.

Als ik mijn geld krijg en ze me rust gunnen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 09 februari 2018 om 11:29 geantwoord

Op 9 februari jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs hoofdkantoor een e-mail gestuurd naar de gasten. Er werd aan de gasten meegedeeld dat wij het dossier hebben doorgezet naar de verzekeringspartner Europ Assistance. Europ Assistance zal contact opnemen met de gast om het dossier verder af te handelen.

Heeft op 13 februari 2018 om 15:57 geantwoord

europ assistence zegt veel tot op heden niemand die belde
geldwolven tegenover ernstig zieke mensen

Reactie van de melder van de klacht anonimous

4 maanden geleden - En centerparcs zegt dan wij kunnen daar niets aan doen zij stellen hun verzekeringsmaatschappij aan als ze dit goed vinden hoe gasten die een ziekte plots krijgen behandelt worden PROFICIAT ik dacht dat centerparcs er was voor je ook bij problemen door anonimous gepost

Alle klachten die gemeld zijn door anonimous