Klacht: annulatie van ons vlucht door tui

op 19 september 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

BESTE,
Vanmorgen goed geziend opgestaan ,want het is weer zover wij vertrekken naar ons paradijsje in Turkije.Aangekomen op zaventem ,en klaar om in te checken aan de balie,tot zover alles in orde tot mijn hondje niet mee mocht,namelijk 1 kg te zwaar.Na wat heen en weer gepraat kwam er eindelijk iemand van TUI en ging met ons naar swissport,ik vroeg wij boeken bij TUI en gaan op advies bij SWISSPORT…om uiteindelijk te horen dat wij met FREEBIRD vliegen…heel raar….daar kreeg ik te horen dat het advies betreft mijn hondje POSITIEF is.Dus terug naar de balie om de instapkaarten te gaan halen.alles in orde nu,tot wij gingen instappen op het vliegtuig,de kaarten werden gescand en dan werd ons meedegedeeld dat wij niet op het vliegtuig mochten omdat de kapitein het niet wou.De medewerker van tui had ons gezegd dat het normaal met TUI vliegtuig geen probleem was maar nu met FREEBIRD wel.daar ik in Turkije een appartementje heb ,vroeg ik of mijn echtgenote dan wel kon gaan en ik naar een oplossing ging zoeken…werd mij op zeer brutale wijze medegedeeld dat onze valiezen al gevalideerd waren en dat wij maar terug naar huis moesten.Daar mijn zoon ons had gebracht,kreeg ik zelfs de kans nog niet om hem op te bellen,en het hondje eventueel te laten op pikken door hem.Nu vind ik dit allemaal een beetje kort door de bocht,en zeker omdat wij op zeer brutale wijze zijn af gescheept.Dus mijn vraag? Ik zou dat graag terug vergoed zien.Hierbij zal ik u mijn reserveringsnummer geven 023549089 op naam van LUDO VAN BROECKHOVEN,BOSSTRAAT 4 2040 BERENDRECHT.Graag zou ik hier meer van willen horen,en de reden….OMDAT dit de 3de keer dit jaar was ,dat we met deze maatschappij vlogen,EN NOOIT PROBLEMEN HEBBEN GEHAD,en steeds dezelfde procedures hebben doorlopen.
dank u,
ludo van broeckhoven

terug te vorderen van de betaalde gelden,en een op zijn plaats zijnde verontschuldiging

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mr van broeckhoven